ID: 2488
Administratief talent | Rabobank | 32-36 uur
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De afdeling
De wereld van Euro- en Wereldbetalingen is volop in beweging. We streven ernaar om de processen voor de klant zoveel mogelijk STP (straight through processing) in te richten. Als een transactie echter niet volgens de verwachting van de klant of de ontvanger is verwerkt dan kan die hierover een navraag indienen. Voorbeelden van navragen zijn:
- Een begunstigde in China heeft bij onze klant aangegeven dat hij een overgemaakt bedrag niet heeft ontvangen terwijl het bij onze klant wel is afgeschreven.
- Een klant maakt een melding over een onterecht uitgevoerde Euro incasso.
- Een buitenlandse bank wil vanwege lokale wetgeving extra informatie over de opdrachtgever voordat ze de betaling willen verwerken.
Je gaat werken bij COZ (Centrale Ondersteuning Zakelijk) in het team Transactieaanvragen en Overboeken. Deze afdeling verzorgt de landelijke administratie voor bedrijfsfinancieringen. Samen met de meer dan 100 lokale banken, zorgt COZ voor een excellente klantbediening.
COZ is onderdeel van Rabobank Operations.
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Je administreert navragen over uitgevoerde Wereld- en Eurobetalingen en koppelt de uitkomst van de navraag terug aan de klant. Hiervoor heb je regelmatig contact met lokale banken en klanten via telefoon en e-mail.
Specifieke activiteiten en kenmerken:
- Behandeling van navragen, investigations Payments: Buitenland, Sepa en Compliance:
¿ Aanmaken dossier
¿ Opvang klantvraag mail
¿ Opvoeren PEGA dossier voor CS (vereenvoudigd/standaard)
¿ Monitoren PEGA (geautomatiseerd)
¿ Registratie en monitoren van de activiteit in SIEBEL
- Administratief contact klant:
¿ Ontvangstbevestiging naar klant via mail
¿ Mailcontact met de klant ( vraagt aanvullende gegevens)
¿ Terugkoppeling klantvraag per email
- Afronden/sluiten dossier:
¿ Bijwerken registratie Siebel
¿ Sluiten PEGA Dossier
¿ Overboeken van transacties naar grootboekrekeningen, eigen klantrekeningen of in opdracht van AOC
¿ Invoeren van wereldbetalingen (BOI)
Functie-eisen
Wie zoeken wij?
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO4- opleiding
- Minimaal 1 jaar werkervaring in een administratieve functie;
- Voorkeur bancaire werkervaring;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Je moet Engelse berichten van buitenlandse banken kunnen lezen en kunnen vertalen in een Nederlands antwoord voor de klant.
- Ervaring met Mircosoft Office.
We zoeken een teamplayer die het fijn vind om administratieve werkzaamheden uit te voeren. Het betreft een nieuw team in snel veranderende omgeving het is daarom belangrijk dat je sterk in je schoenen te staat, flexibel bent en bereid bent om je te blijven ontwikkelen.
Naast de twee Rabobankkerncompetenties Samenwerken en Klantbelang centraal stellen herken je in jezelf de volgende competenties:
- Nauwkeurig
- Kwaliteitsgerichtheid
- Stressbestendig
- Flexibiliteit, je bent in staat om in een steeds veranderende omgeving te werken en je levert vanuit een positief kritische houding een duidelijke bijdrage aan veranderingen binnen het team/afdeling.
Arbeidsvoorwaarden
Wat kunnen wij jou bieden?
Een afwisselende, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid
Een functie van 32 t/m 36 uur
Het salaris is afhankelijk van je ervaring tussen de €1670 en de €2088 per maand basis van 36 uur per week
24 vakantiedagen op basis van een 40 urige werkweek
8% vakantietoeslag
Een interne opleiding bij Rabobank van 2 weken die wordt afgesloten met een praktijktoets
Een eigen account in GoodHabitz. Hierdoor krijg je toegang tot diverse gratis online trainingen
Een internationale top werkgever voor op je CV!
De afdeling
De wereld van Euro- en Wereldbetalingen is volop in beweging. We streven ernaar om de processen voor de klant zoveel mogelijk STP (straight through processing) in te richten. Als een transactie echter niet volgens de verwachting van de klant of de ontvanger is verwerkt dan kan die hierover een navraag indienen. Voorbeelden van navragen zijn:
- Een begunstigde in China heeft bij onze klant aangegeven dat hij een overgemaakt bedrag niet heeft ontvangen terwijl het bij onze klant wel is afgeschreven.
- Een klant maakt een melding over een onterecht uitgevoerde Euro incasso.
- Een buitenlandse bank wil vanwege lokale wetgeving extra informatie over de opdrachtgever voordat ze de betaling willen verwerken.
Je gaat werken bij COZ (Centrale Ondersteuning Zakelijk) in het team Transactieaanvragen en Overboeken. Deze afdeling verzorgt de landelijke administratie voor bedrijfsfinancieringen. Samen met de meer dan 100 lokale banken, zorgt COZ voor een excellente klantbediening.
COZ is onderdeel van Rabobank Operations.
Functieomschrijving
Wat ga je doen?
Je administreert navragen over uitgevoerde Wereld- en Eurobetalingen en koppelt de uitkomst van de navraag terug aan de klant. Hiervoor heb je regelmatig contact met lokale banken en klanten via telefoon en e-mail.
Specifieke activiteiten en kenmerken:
- Behandeling van navragen, investigations Payments: Buitenland, Sepa en Compliance:
¿ Aanmaken dossier
¿ Opvang klantvraag mail
¿ Opvoeren PEGA dossier voor CS (vereenvoudigd/standaard)
¿ Monitoren PEGA (geautomatiseerd)
¿ Registratie en monitoren van de activiteit in SIEBEL
- Administratief contact klant:
¿ Ontvangstbevestiging naar klant via mail
¿ Mailcontact met de klant ( vraagt aanvullende gegevens)
¿ Terugkoppeling klantvraag per email
- Afronden/sluiten dossier:
¿ Bijwerken registratie Siebel
¿ Sluiten PEGA Dossier
¿ Overboeken van transacties naar grootboekrekeningen, eigen klantrekeningen of in opdracht van AOC
¿ Invoeren van wereldbetalingen (BOI)
Functie-eisen
Wie zoeken wij?
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO4- opleiding
- Minimaal 1 jaar werkervaring in een administratieve functie;
- Voorkeur bancaire werkervaring;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Je moet Engelse berichten van buitenlandse banken kunnen lezen en kunnen vertalen in een Nederlands antwoord voor de klant.
- Ervaring met Mircosoft Office.
We zoeken een teamplayer die het fijn vind om administratieve werkzaamheden uit te voeren. Het betreft een nieuw team in snel veranderende omgeving het is daarom belangrijk dat je sterk in je schoenen te staat, flexibel bent en bereid bent om je te blijven ontwikkelen.
Naast de twee Rabobankkerncompetenties Samenwerken en Klantbelang centraal stellen herken je in jezelf de volgende competenties:
- Nauwkeurig
- Kwaliteitsgerichtheid
- Stressbestendig
- Flexibiliteit, je bent in staat om in een steeds veranderende omgeving te werken en je levert vanuit een positief kritische houding een duidelijke bijdrage aan veranderingen binnen het team/afdeling.
Arbeidsvoorwaarden
Wat kunnen wij jou bieden?
Een afwisselende, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid
Een functie van 32 t/m 36 uur
Het salaris is afhankelijk van je ervaring tussen de €1670 en de €2088 per maand basis van 36 uur per week
24 vakantiedagen op basis van een 40 urige werkweek
8% vakantietoeslag
Een interne opleiding bij Rabobank van 2 weken die wordt afgesloten met een praktijktoets
Een eigen account in GoodHabitz. Hierdoor krijg je toegang tot diverse gratis online trainingen
Een internationale top werkgever voor op je CV!