ID: 11466
Helpdesk medewerker voor Telfort
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Conduent heeft meerdere toonaangevende facilitaire callcenters in Nederland. Diverse organisaties besteden hun klantcontacten (bijvoorbeeld hun klantenservice) uit aan Conduent. Werk je voor Conduent dan werk je voor grote bekende (internationale) merken.
Functiebeschrijving
WAT JE GAAT DOEN VOOR TELFORT:
- Jij bent die magiër die klanten op afstand helpt met storingen aan hun televisie, het internet of telefonie
- Zie jezelf als de rots in de branding als het internet niet werkt of één van de andere diensten
- Op een rustige en duidelijke toon weet jij de klanten te voorzien van de juiste adviezen
- Eventueel plan je een monteur in, zet je adviezen op de mail of plan je een terugbelafspraak in
- Heeft de klant sneller internet nodig en de oplossing is echt een hoger pakket? Dan bied jij de klant dit gewoon aan
WAT JE NIET DOET:
- Jij bent niet de salesman, dus koude acquisitie valt niet onder je takenpakket
- Een belscript volgen, je hebt hooguit een programma wat je helpt met de storing te verhelpen
- Altijd maar diezelfde vragen beantwoorden, lekker gevarieerd werk dus
Functie-eisen
WAT WIJ DENKEN WAAR JE AAN MOET VOLDOEN:
- Je bent 18 jaar of ouder
- Je bent minimaal 20 uur per week en maximaal 32 beschikbaar
- Jij bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar
- Werken op maandagochtend vind jij geen probleem, anders vinden wij de zaterdag ook prima
- Nog geen ervaring met callcenterwerk? Geen probleem! Wij leiden je op
Arbeidsvoorwaarden
- Gezellig borrelen met collega's doe jij tijdens de teamuitjes
- Controle over jouw beschikbaarheid, elke week is anders
- Training on the job, natuurlijk heb jij al genoeg technische kennis in huis
- Een hoop gezellige collega's
- Voor de sales die je maakt gelden leuke bonussen, maar er zijn ook incentives
- De keuze om per week of per maand uitbetaald te worden
Meer informatie
Interesse in deze functie? Klik op onderstaande knop Solliciteer om direct te reageren.