ID: 9495
Medewerker Customer Service - Utrecht
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Dit productie- en groothandelsbedrijf is een familiebedrijf met een no-nonsens mentaliteit. Het betreft een goed georganiseerde omgeving met gespecialiseerde en gepassioneerde medewerkers.
Functieomschrijving
Beschik jij over een klantgerichte instelling met commercieel inzicht? Omschrijf jij jezelf als een energiek persoon die graag een luisterend oor biedt aan de klant? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een gerenommeerde productie- en groothandelsorganisatie in reinigings- en beschermingsmiddelen in regio Utrecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker Customer Service. Je helpt klanten bij problemen, klachten en vragen. Je gaat klantvriendelijk te werk en helpt de klant om problemen op te lossen. Dit doe je zowel persoonlijk, telefonisch als per e-mail.
Hoe ziet het takenpakket eruit?
Binnen deze functie rapporteer je aan de Manager Customer Service
Functie-eisen
Voldoe jij aan onderstaande gestelde eisen?
Arbeidsvoorwaarden
Wat krijg je daarvoor terug?
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0030000199
Dit productie- en groothandelsbedrijf is een familiebedrijf met een no-nonsens mentaliteit. Het betreft een goed georganiseerde omgeving met gespecialiseerde en gepassioneerde medewerkers.
Functieomschrijving
Beschik jij over een klantgerichte instelling met commercieel inzicht? Omschrijf jij jezelf als een energiek persoon die graag een luisterend oor biedt aan de klant? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een gerenommeerde productie- en groothandelsorganisatie in reinigings- en beschermingsmiddelen in regio Utrecht zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker Customer Service. Je helpt klanten bij problemen, klachten en vragen. Je gaat klantvriendelijk te werk en helpt de klant om problemen op te lossen. Dit doe je zowel persoonlijk, telefonisch als per e-mail.
Hoe ziet het takenpakket eruit?
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en adviseert hen
- Het beantwoorden van vragen die kunnen gaan over prijzen, producten en orders
- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van gegevens
- Je bouwt een ijzersterke relatie met de klant op
- Achteraf geconstateerde afwijkingen op orders invoeren en controleren
Binnen deze functie rapporteer je aan de Manager Customer Service
Functie-eisen
Voldoe jij aan onderstaande gestelde eisen?
- Een afgeronde MBO opleiding in de richting van administratie
- 3 jaar aantoonbare en relevante werkervaring binnen een soortgelijke functie
- Kennis en ervaring met diverse administratieve softwaresystemen en pakketten
- Affiniteit met reinigings- en beschermingsmiddelen en je bent bereid hierover je kennis te verbreden
- Zeer goede communicatieve vaardigheden en een servicegerichte- commerciële instelling
- In je werkwijze vind je het van belang dat kwaliteit gewaarborgd wordt en je stelt je graag multi-inzetbaar op binnen je team
- Je bent in staat zowel zelfstandig als in teamverband te functioneren
Arbeidsvoorwaarden
Wat krijg je daarvoor terug?
- Salaris tussen de €2.200,- en €2.700,- bruto per maand, afhankelijk van opleiding en ervaring
- Er worden uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden geboden
- Je komt te werken in een moderne internationale organisatie
- Er wordt flexibiliteit van je verlangd, de standaard werktijden zijn van 08.00 tot 17.00 uur
- Je komt te werken binnen een proactief en ervaren team van 25 medewerkers
- De functie staat open voor de langere termijn binnen de organisatie
Sollicitatieprocedure
Ons referentienummer: 0030000199