rotterdam Markt
    De gratis Advertentie site van Rotterdam en omgeving
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
rotterdam Markt
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Vacatures
  3. Vacatures
  4. Klantenservice en Callcenter
ID: 9896

Parttime Telefonisch Hulpverlener Services bij SOS Internati

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

YoungCapital
Adres: rotterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Functieomschrijving

Dit ga jij doen
Als Telefonisch Hulpverlener Services bellen klanten jou met vragen over zeer uiteenlopende zaken. Je bent het eerste aanspreekpunt voor mensen in een onvoorziene situatie. Of het nu gaat om het blokkeren van een creditcard of bankpas, problemen met de accommodatie bij aankomst op de vakantiebestemming of gestrande automobilisten. Kortom, je helpt (vakantie)reizigers met hun problemen.

Je handelt de calls van de telefooncentrale af en zorgt ervoor dat de klanten bij de juiste collega's terechtkomen, je noteert schademeldingen en schakelt hulp in (binnen de voorwaarden van de opdrachtgever). Dit doe je door op klantvriendelijke wijze het probleem te inventariseren, stelt hulpplannen op en zet aan de hand daarvan acties uit binnen de daarvoor gestelde kaders van de opdrachtgevers (grote zorg- en reisverzekeraars). Op de alarmcentrale is geen dag hetzelfde. Door pieken in het werkaanbod is het belangrijk dat je prioriteiten kunt stellen en overzicht houdt.

Wat maakt werken bij SOS International bijzonder
Ze zijn altijd open; 365 dagen per jaar, 24 uur per dag. Niet de schade maar juist de klant staat centraal, die heeft namelijk het probleem. Soms hebben de zaken waar je mee te maken krijgt dan ook grote persoonlijke impact op mensen en ook op jou. Mensen zijn in nood en willen snel en goed geholpen worden. Dat vraagt veel van je en daarom moet je goed onder druk kunnen werken, om kunnen gaan met emoties van anderen, goed kunnen luisteren, beschikken over een goed probleemoplossend vermogen en initiatiefrijk zijn.

Beschikbaarheid, werktijden- en dagen
Elke week ben jij sowieso twee dagen tussen 16.00 en 21.00 uur en de zaterdag en zondag beschikbaar. Ruim van tevoren wordt het rooster bekendgemaakt, je wordt minimaal 8 uur per week ingedeeld. Hier zit altijd één avond en één weekend dag tussen. Je kan dus ingedeeld worden van maandag t/m zondag tussen 07.00 en 23.00 uur. Voor de onregelmatige werktijden heb je recht op toeslagen, deze lopen op van 120 tot 175 procent.

Inwerktraject
Het inwerktraject bestaat uit verschillende losse traingsdagen of dagdelen. De eerste training zal plaatsvinden op dinsdag 17 april. De verdere trainingen worden op basis van je beschikbaarheid ingedeeld. Tussendoor zal je gewoon werken volgens het gewone rooster.

Het team
Je komt te werken in een team van collega's met verschillende (studie)achtergronden en leeftijden. Doordeweeks overdag werk je met veel collega’s samen, zodat je veel gelegenheid hebt om te overleggen en af te stemmen. Tijdens de avond en weekenden sta je er met een kleine groep collega’s alleen voor. Met elkaar help je de klanten aan de telefoon en los je alle mogelijke knelpunten op.


Wat wij bieden:

  • Een bruto startsalaris van €10,- per uur;
  • Een tijdelijke parttime baan van 9 april t/m eind september voor minimaal 8 uur per week (met kans op verlenging);
  • In de schoolvakanties (drukke periodes) werk je minimaal 24 uur per week;
  • Mogelijkheid om op flexibele tijden te werken, voornamelijk avond- en weekenddiensten;
  • Onregelmatigheidstoeslagen van 120 procent oplopend tot 175 procent;
  • Deelname aan een uitgebreid inwerktraject bestaande uit verschillende trainingen (betaald).


Wat wij vragen:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Heb je ervaring als klantcontact medewerker of reisleider in het buitenland? Dan heb je een streepje voor;
  • Je spreekt goed Nederlands en Engels. Spreek je daarnaast ook nog Frans, Spaans, Italiaans en/of Portugees? Dan heb je een streepje voor;
  • Jij kan per dinsdag 17 april starten voor minimaal 8 uur per week;
  • Je bent per week sowieso twee dagen tussen 16.00 en 21.00 uur en zaterdag en zondag beschikbaar.


Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy


Almelo Markt
Almere Markt
Amsterdam Markt
Apeldoorn Markt
Arnhem Markt
Breda Markt
Denbosch Markt
Denhaag Markt
Deventer Markt
Dordrecht Markt
Ede Markt
Eindhoven Markt
Emmen Markt
Enschede Markt
Groningen Markt
Haarlemmermeer Markt
Heerlen Markt
Helmond Markt
Hilversum Markt
Hoorn Markt
Leeuwarden Markt
Leiden Markt
Lelystad Markt
Limburg Markt
Maastricht Markt
Middelburg Markt
Nijmegen Markt
Oss Markt
Roosendaal Markt
Rotterdam Markt
Tilburg Markt
Utrecht Markt
Zaanstad Markt
Zeeland Markt
Zoetermeer Markt
Zwolle Markt