ID: 8327
Relatiebeheerder
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Deze facilitaire organisatie is gespecialiseerd in diverse diensten voor auteursrechtorganisaties. De bedrijfscultuur is te beschrijven als informeel, gericht op persoonlijke ontwikkeling en groei.
Functieomschrijving
Ben jij een relatiebeheerder in de dop? Ben jij op zoek naar een toffe functie voor 32-38 uur per week en wil je werken in een dynamische en leuke organisatie in de wereld van auteursrecht? Dan hebben we wellicht jouw droombaan beschikbaar!
Voor onze klant zijn wij namelijk op zoek naar een Relatiebeheerder. In deze leuke functie ben je, samen met je collega's, verantwoordelijk voor het werven van nieuwe relaties, maar vooral voor het uitbreiden van de relaties met de huidige klanten. Onze opdrachtgever is actief in het auteursrecht en zorgt ervoor dat bijvoorbeeld tekstschrijvers de juiste vergoeding ontvangen voor het gebruik van auteursrechtelijk materiaal. De organisaties die dit materiaal gebruiken, zijn in deze functie jouw klanten. Hierbij kun je denken aan het bedrijfsleven, de overheid en het onderwijs.
In deze functie hou je je bezig met:
- Het uitbouwen van een goede relatie met jouw bestaande klanten;
- Afspraken maken met klanten over de vergoeding die betaald moet worden voor het kopiëren, scannen, printen, e-mailen en opslaan van uitgegeven publicaties;
- Het verwerken en opvolgen van deze gemaakte afspraken;
- Het beantwoorden van complexe vragen via telefoon, e-mail en face to face contact;
- Voorstellen maken om de processen te verbeteren;
- Het coördineren en begeleiden van externe partijen die onderzoek doen naar het gebruik van auteursrechtelijk beschermd materiaal.
Klinkt dit voor jou als een echte utidaging en ben je benieuwd naar de functie-eisen? Lees dan snel verder!
Functie-eisen
Om voor deze functie in aanmerking te komen is het belangrijk dat je bepaalde kennis en ervaring meebrengt.
Zo vinden wij het belangrijk dat je:
- Minimaal een afgeronde hbo opleiding hebt. Qua richting kun je dan denken aan commerciele economie, communicatie of bedrijfskunde;
- Naast een afgeronde opleiding vinden we het belangrijk dat je enkele jaren werkervaring hebt op het gebied van sales, verkoop of relatiebeheer;
- En dat je aantoonbare ervaring hebt met acquisitie.
Naast de bovenstaande kenmerken zoeken we iemand die zichzelf herkent in de volgende eigenschappen:klantgericht, kwaliteitesgericht, analytisch, communicatief, innoverend vermogen, ondernemerschap en zelfstandig.
Drinken wij binnenkort een kop koffie om deze functie verder door te nemen? We ontvangen graag je cv en motivatie!
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een leuk en gezellig team. Het betreft een uitdagende functie met de mogelijkheid om 32 tot 38 uur te werken.
Deze facilitaire organisatie is gespecialiseerd in diverse diensten voor auteursrechtorganisaties. De bedrijfscultuur is te beschrijven als informeel, gericht op persoonlijke ontwikkeling en groei.
Functieomschrijving
Ben jij een relatiebeheerder in de dop? Ben jij op zoek naar een toffe functie voor 32-38 uur per week en wil je werken in een dynamische en leuke organisatie in de wereld van auteursrecht? Dan hebben we wellicht jouw droombaan beschikbaar!
Voor onze klant zijn wij namelijk op zoek naar een Relatiebeheerder. In deze leuke functie ben je, samen met je collega's, verantwoordelijk voor het werven van nieuwe relaties, maar vooral voor het uitbreiden van de relaties met de huidige klanten. Onze opdrachtgever is actief in het auteursrecht en zorgt ervoor dat bijvoorbeeld tekstschrijvers de juiste vergoeding ontvangen voor het gebruik van auteursrechtelijk materiaal. De organisaties die dit materiaal gebruiken, zijn in deze functie jouw klanten. Hierbij kun je denken aan het bedrijfsleven, de overheid en het onderwijs.
In deze functie hou je je bezig met:
- Het uitbouwen van een goede relatie met jouw bestaande klanten;
- Afspraken maken met klanten over de vergoeding die betaald moet worden voor het kopiëren, scannen, printen, e-mailen en opslaan van uitgegeven publicaties;
- Het verwerken en opvolgen van deze gemaakte afspraken;
- Het beantwoorden van complexe vragen via telefoon, e-mail en face to face contact;
- Voorstellen maken om de processen te verbeteren;
- Het coördineren en begeleiden van externe partijen die onderzoek doen naar het gebruik van auteursrechtelijk beschermd materiaal.
Klinkt dit voor jou als een echte utidaging en ben je benieuwd naar de functie-eisen? Lees dan snel verder!
Functie-eisen
Om voor deze functie in aanmerking te komen is het belangrijk dat je bepaalde kennis en ervaring meebrengt.
Zo vinden wij het belangrijk dat je:
- Minimaal een afgeronde hbo opleiding hebt. Qua richting kun je dan denken aan commerciele economie, communicatie of bedrijfskunde;
- Naast een afgeronde opleiding vinden we het belangrijk dat je enkele jaren werkervaring hebt op het gebied van sales, verkoop of relatiebeheer;
- En dat je aantoonbare ervaring hebt met acquisitie.
Naast de bovenstaande kenmerken zoeken we iemand die zichzelf herkent in de volgende eigenschappen:klantgericht, kwaliteitesgericht, analytisch, communicatief, innoverend vermogen, ondernemerschap en zelfstandig.
Drinken wij binnenkort een kop koffie om deze functie verder door te nemen? We ontvangen graag je cv en motivatie!
Arbeidsvoorwaarden
Je komt te werken in een leuk en gezellig team. Het betreft een uitdagende functie met de mogelijkheid om 32 tot 38 uur te werken.