Teamleider klantenservice gezocht voor extreem succesvolle w
Omschrijving
Het bedrijf waar we deze nieuwe functie voor mogen zoeken is een zeer snel groeiend e-commercebedrijf en ze staan zelfs in de Top 250 Groeibedrijven 2017 van Nederland. Via diverse webshops verkopen zij medicijnen, supplementen, voer en benodigdheden voor huisdieren aan Nederlandse en buitenlandse consumenten.
Nabij Roosendaal werken zij met 60 collega’s die zich bezig houden met marketing, klantenservice, webdevelopment en fulfilment. Maandelijks verlaten meer dan 55.000 pakketten het magazijn met als eindbestemming klanten in onder andere Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.
Wat wordt jouw rol?
Teamleider Klantenservice wordt een nieuwe functie binnen de organisatie. Als teamleider klantenservice bij onze klant zorg je ervoor dat je samen met je team, op dit moment bestaande uit 6 collega’s, de beste resultaten worden gerealiseerd en je zult de afdeling verder professionaliseren. Je doet dit door het plannen, bepalen van doelstellingen en aansturen daar waar nodig is.
Naast de dagelijkse werkzaamheden met het klantenserviceteam, heb je ook een intensieve samenwerking met de Online Marketing Manager en de Supply Chain Manager. Je bent namelijk verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen en uitwerken/professionaliseren van de klantenservice-protocollen. Zodat we door jouw inzet en input steeds weer effectiever en efficiënter te werk gaan.
Je hebt een hands-on mentaliteit, bent vooruitstrevend, oplossingsgericht en assertief. Door de coachende en ondersteunende stijl van leidinggeven weet je de eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid van de teamleden te waarborgen en/of te stimuleren. Je voelt je thuis in een jonge, snel groeiende organisatie en hebt bij voorkeur dan al in een vergelijkbare organisatie gewerkt.
Greep uit je werkzaamheden:
- Je zorgt voor de dagplanning en roosters, waarbij de telefoon en mail goed bezet zijn;
- Je stuurt collega’s aan op een coachende en ondersteunende stijl;
- Je bent voor de organisatie het aanspreekpunt voor vragen;
- Onderhoud contact met de leveranciers;
- Professionaliseren van de klantenservice-afdeling;
Wat wij bieden:
- Een baan bij top 250 snelgroeiende bedrijven 2017;
- Een nieuwe functie binnen de organisatie, waarbij je vanuit het bedrijf veel vertrouwen en vrijheid krijgt ter invulling;
- Marktconform salaris en secundaire voorwaarden;
- Een gave volgende stap in je carrière of een volgende stap in een vergelijkbare functie;
Wat wij vragen:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau
- Minimaal hbo werk- en denkniveau
- Je hebt ervaring als teamleider op een klantenservice afdeling, bij voorkeur in de e-commerce branche;
- Fulltime beschikbaar voor langere tijd;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en beheersing van de Engelse, Franse en/of Duitse taal is een absolute pre;
- Je hebt een hands-on mentaliteit en bent oplossingsgericht;
- Je moet knopen durven door te hakken;
Lijkt het jou leuk om je sollicitatie toe te lichten met een video? Stuur dan, naast jouw schriftelijke motivatie, een korte videomotivatie van maximaal een minuut naar Karlijn op nummer 06-82544995 en vertel waarom jij perfect bent voor deze baan! De videomotivatie is alleen bedoeld als een leuke aanvulling op jouw online sollicitatie. Voor vragen over deze vacature kun je altijd bellen naar het nummer 076-7002310.
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!