ID: 4910
Advertentie ID: #134 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantenservicemedewerker ongediertebestrijding
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Hoe ziet jouw werkplek eruit? Het bedrijf waar jij komt te werken is dé marktleider op het gebied van preventie en bestrijding van ongedierte. Ze weten dan ook als geen ander hoe ongedierte aangepakt moet worden. Het bedrijf heeft 5 vestigingen in Nederland en jij komt te werken op de vestiging in Nieuwegein. Een kleine vestiging met onder andere een customer care afdeling waar jij telefonisch en via chat contact hebt met de klant. Het contact via de chat is een nieuwe manier van het bedrijf om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, deze is nog in ontwikkeling. Het is van belang dat je weet hier goed mee om te gaan. Samen met jou 8 collegas verleen je optimale service aan de klanten en prospects van dit bedrijf. Binnen de organisatie hangt een informele, gezellige sfeer. Het is soms hard werken met elkaar, maar ook absoluut ruimte voor een grapje tussendoor.
Functieomschrijving
Wat ga je doen? Jij bent het eerste aanspreekpunt voor particulieren en bedrijven die bellen met een vraag over ongediertebestrijding. Dit kunnen vragen zijn over ongedierte, het maken van een afspraak, inlichtingen of vragen over facturen en het servicecontract. Jij vindt het leuk om met de klant in gesprek te zijn en door te vragen om in dit ene telefoontje de klant volledig te kunnen helpen. Naast het beantwoorden van klantvragen behandel je ook de mail en bel je klanten die een vraag via de website hebben ingestuurd na. Ook zorg je ervoor dat je bij spoedgevallen met de juiste collega in het veld belt om deze klant direct te helpen. Je kijkt in de agendas en overlegt met hen wie er direct naartoe kan. In de gesprekken met klanten geef je informatie, maar waar mogelijk breng je ook de producten van de organisatie onder de aandacht en verkoopt dit eventueel. Je handelt wel altijd vanuit een servicegerichte instelling.
Functie-eisen
Verlanglijstje: Mbo+/hbo werk- en denkniveau; Service- en klantgericht ingesteld: je wilt mensen graag helpen; Je denkt mee met de klant in oplossingen en durft advies te geven; Je bent flexibel ingesteld en gestrest raak je niet zo snel; Vloeiend Nederlands spreken en schrijven; En een goede beheersing van de Engelse taal; Word, Excel en PowerPoint zijn voor jou bekende programmas.Waarom jij hier wil werken: Een afwisselende, uitdagende functie in een leuk team; Een uitdagende functie bij een no-nonsense bedrijf; Regelmatige werktijden (maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 18:00 uur) Een marktconform salaris (€10,50 tot €12,50 bruto per uur op basis van leeftijd en werkervaring); Reiskostenregeling.Enthousiast geworden? Mail dan vandaag nog je cv en motivatie naar Arjen, recruiter Adecco Contact Center Solutions, emailadres: ccs161@adecco.nl. Toch nog een vraag? Bel ons op 030-6044260!
Hoe ziet jouw werkplek eruit? Het bedrijf waar jij komt te werken is dé marktleider op het gebied van preventie en bestrijding van ongedierte. Ze weten dan ook als geen ander hoe ongedierte aangepakt moet worden. Het bedrijf heeft 5 vestigingen in Nederland en jij komt te werken op de vestiging in Nieuwegein. Een kleine vestiging met onder andere een customer care afdeling waar jij telefonisch en via chat contact hebt met de klant. Het contact via de chat is een nieuwe manier van het bedrijf om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, deze is nog in ontwikkeling. Het is van belang dat je weet hier goed mee om te gaan. Samen met jou 8 collegas verleen je optimale service aan de klanten en prospects van dit bedrijf. Binnen de organisatie hangt een informele, gezellige sfeer. Het is soms hard werken met elkaar, maar ook absoluut ruimte voor een grapje tussendoor.
Functieomschrijving
Wat ga je doen? Jij bent het eerste aanspreekpunt voor particulieren en bedrijven die bellen met een vraag over ongediertebestrijding. Dit kunnen vragen zijn over ongedierte, het maken van een afspraak, inlichtingen of vragen over facturen en het servicecontract. Jij vindt het leuk om met de klant in gesprek te zijn en door te vragen om in dit ene telefoontje de klant volledig te kunnen helpen. Naast het beantwoorden van klantvragen behandel je ook de mail en bel je klanten die een vraag via de website hebben ingestuurd na. Ook zorg je ervoor dat je bij spoedgevallen met de juiste collega in het veld belt om deze klant direct te helpen. Je kijkt in de agendas en overlegt met hen wie er direct naartoe kan. In de gesprekken met klanten geef je informatie, maar waar mogelijk breng je ook de producten van de organisatie onder de aandacht en verkoopt dit eventueel. Je handelt wel altijd vanuit een servicegerichte instelling.
Functie-eisen
Verlanglijstje: Mbo+/hbo werk- en denkniveau; Service- en klantgericht ingesteld: je wilt mensen graag helpen; Je denkt mee met de klant in oplossingen en durft advies te geven; Je bent flexibel ingesteld en gestrest raak je niet zo snel; Vloeiend Nederlands spreken en schrijven; En een goede beheersing van de Engelse taal; Word, Excel en PowerPoint zijn voor jou bekende programmas.Waarom jij hier wil werken: Een afwisselende, uitdagende functie in een leuk team; Een uitdagende functie bij een no-nonsense bedrijf; Regelmatige werktijden (maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 18:00 uur) Een marktconform salaris (€10,50 tot €12,50 bruto per uur op basis van leeftijd en werkervaring); Reiskostenregeling.Enthousiast geworden? Mail dan vandaag nog je cv en motivatie naar Arjen, recruiter Adecco Contact Center Solutions, emailadres: ccs161@adecco.nl. Toch nog een vraag? Bel ons op 030-6044260!