ID: 8506
Advertentie ID: #14835 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Front Office Supervisor - The Vincent Hotel Group
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
The Vincent Hotel Group is een organisatie met 11 hotels in haar portfolio. De hotels hebben allemaal een franchisecontract, ter ondersteuning van marketing, sales en distributie, met bekende hotelmerken; Holiday Inn, Holiday Inn Express en Hampton bij Hilton. Het TVHG-kantoor is gevestigd op de 8e etage van het Holiday Inn Express Sloterdijk.
De TVHG-hotels zijn:HIEX Schiphol (Hoofddorp) 112 kamersHampton by Hilton Schiphol (Hoofddorp) 181 kamersHIEX Amsterdam Sloterdijk 254 kamersHIEX Amsterdam-South (in Buitenveldert) - 80 kamersHampton by Hilton Amsterdam Arena - 254 kamersHIEX Utrecht - 118 kamersHIEX Den Haag 123 kamersHIEX Rotterdam 214 kamersHIEX Arnhem 127 kamersHIEX Amsterdam Arena Towers 323 kamersHI Amsterdam Arena Towers 120 kamers
Functiebeschrijving
Voor het Holiday Inn Express Arnhem zijn wij op zoek naar een Front Office Supervisor die ons team komt versterken.
Functieomschrijving
Een brede receptiefunctie waarbij je, in wisseldiensten, alle deeltaken als receptionist uitvoert. Buiten de receptietaken verleen je service aan gasten die in de bar zitten en help je bij het ontbijt.
Als Front office Supervisor zal jij het front office team aansturen en zelf bezig zijn met de volgende werkzaamheden: het ontvangen en in- en uitchecken van zowel binnen- als buitenlandse gasten, toewijzen van kamers, bedienen van de telefooncentrale waarbij je de binnenkomende telefoongesprekken aanneemt en doorverbindt. Verwerken van betalingen, overdragen van de kassa bij het einde van de dienst. Verlenen van een uitstekende service en gastenbeleving; wekservice, laundry service, geven van toeristische informatie, verzorgen van restaurant reserveringen in de omgeving. Bereiden en serveren van drankjes en kleine gerechten in de bar en indien nodig verzorgen van het ontbijt. Jij draagt verantwoording af aan de Front office manager en draag je zorg voor o.a. het maken van bestellingen, het onderhouden van contact met leveranciers (intern en extern) en overleg je met housekeeping.
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
Het uitvoeren/ coördineren en regelen van alle voorkomende receptietaken.Het coördineren en inplannen van de verschillende taken tijdens de diverse shifts (ochtend, avond, nacht) waaronder plannen, regelen, aansturen van de medewerkers in de werkuitvoering en personeelsbeheer.Leidinggeven, in wisseldiensten, aan de medewerkers die belast zijn met de dag- en avond en nachtreceptie.Het verzorgen van sales reportages en contactpersoon zijn voor de corporate boekersBehandelen van gastenbeoordelingen op social mediaBehandelen van vragen/klachten van gastenHet opstellen/ uitvoeren/controleren en waar nodig aanpassen van procedures en checklisten.Coördineren en plannen van de nachtreceptie en het monitoren van de kwaliteit van de dienst.Optimaliseren van de bezettingHet signaleren van verbeterpunten binnen de afdeling en het initiatief nemen om hierop direct actie te ondernemen.Bewaken van de professionele uitstraling van de afdeling. Daartoe o.m. het toezien op de naleving van het huishoudelijk reglement, kledingreglement en uiterlijke verzorging van het team.Mede verantwoordelijk voor de netheid op de afdeling, zowel voor als achter de schermen, binnen en buiten het hotel.Participeren in de ochtend meeting en in de regelmatig gehouden Front Office meeting.Zorg dragen voor de veiligheidsvoorschriften vanuit het hotel en InterContinental Hotels Group.
Functie-eisen
Functie-eisen
Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie is een vereiste.Goede Nederlandse en Engelse spreekvaardigheid, en bij voorkeur nog een derde taal;Bedreven in de gebruikelijke Microsoftsoftware, en ervaring in een PMS-systeem (bij voorkeur Amadeus/Brilliant, Itesso);Jij beschikt over eigen vervoer en/of je kunt ons hotel 24/7 bereiken.
Wie zoeken wij?
Jij bent spontaan met een stralende glimlach;Jij hebt oog voor de gast en detail;Jij bent een aanpakker die in oplossingen denkt;Jij bent representatief;Jij bent hulpvaardig naar gasten en collega's.Wie zijn wij?
Holiday Inn Express Arnhem is een stijlvol hotel in het centrum van Arnhem en vijf minuten lopen van en naar het Centraal Station. Ook het award-winnende cultuurcentrum Rozet bevindt zich naast het hotel. Het hotel beschikt over 127 kamers.
Holiday Inn Express Arnhem maakt deel uit van het portfolio van The Vincent Hotel Group. Dit is een overkoepelende organisatie dat in totaal 11 hotels en een Support Office bezit.
Wat bieden wij? Een jonge en dynamische werkomgeving in een creatieve en groene stad met een verassende mix aan winkels, horeca en leuke evenementen!;Doorgroeimogelijkheden;Marktconform salaris;De mogelijkheid om te werken met twee hoog aangeschreven internationale brand met meer dan 5000 hotels wereldwijd.Ruimte voor eigen initiatief;Employee rate binnen IHG;Korting op zorgverzekering;We houden van het vieren van teamwork en succes dus reken in ieder geval op diverse evenementen zoals een kerstfeest, aandacht voor individuele en andere bijzonderheden;Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training.
Wil je deel uitmaken van een fris en dynamisch team en lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een organisatie met volop toekomstperspectief? Stuur dan je motivatie en cv naar ons via de sollicitatieknop!
De TVHG-hotels zijn:HIEX Schiphol (Hoofddorp) 112 kamersHampton by Hilton Schiphol (Hoofddorp) 181 kamersHIEX Amsterdam Sloterdijk 254 kamersHIEX Amsterdam-South (in Buitenveldert) - 80 kamersHampton by Hilton Amsterdam Arena - 254 kamersHIEX Utrecht - 118 kamersHIEX Den Haag 123 kamersHIEX Rotterdam 214 kamersHIEX Arnhem 127 kamersHIEX Amsterdam Arena Towers 323 kamersHI Amsterdam Arena Towers 120 kamers
Functiebeschrijving
Voor het Holiday Inn Express Arnhem zijn wij op zoek naar een Front Office Supervisor die ons team komt versterken.
Functieomschrijving
Een brede receptiefunctie waarbij je, in wisseldiensten, alle deeltaken als receptionist uitvoert. Buiten de receptietaken verleen je service aan gasten die in de bar zitten en help je bij het ontbijt.
Als Front office Supervisor zal jij het front office team aansturen en zelf bezig zijn met de volgende werkzaamheden: het ontvangen en in- en uitchecken van zowel binnen- als buitenlandse gasten, toewijzen van kamers, bedienen van de telefooncentrale waarbij je de binnenkomende telefoongesprekken aanneemt en doorverbindt. Verwerken van betalingen, overdragen van de kassa bij het einde van de dienst. Verlenen van een uitstekende service en gastenbeleving; wekservice, laundry service, geven van toeristische informatie, verzorgen van restaurant reserveringen in de omgeving. Bereiden en serveren van drankjes en kleine gerechten in de bar en indien nodig verzorgen van het ontbijt. Jij draagt verantwoording af aan de Front office manager en draag je zorg voor o.a. het maken van bestellingen, het onderhouden van contact met leveranciers (intern en extern) en overleg je met housekeeping.
Voornaamste taken en verantwoordelijkheden:
Het uitvoeren/ coördineren en regelen van alle voorkomende receptietaken.Het coördineren en inplannen van de verschillende taken tijdens de diverse shifts (ochtend, avond, nacht) waaronder plannen, regelen, aansturen van de medewerkers in de werkuitvoering en personeelsbeheer.Leidinggeven, in wisseldiensten, aan de medewerkers die belast zijn met de dag- en avond en nachtreceptie.Het verzorgen van sales reportages en contactpersoon zijn voor de corporate boekersBehandelen van gastenbeoordelingen op social mediaBehandelen van vragen/klachten van gastenHet opstellen/ uitvoeren/controleren en waar nodig aanpassen van procedures en checklisten.Coördineren en plannen van de nachtreceptie en het monitoren van de kwaliteit van de dienst.Optimaliseren van de bezettingHet signaleren van verbeterpunten binnen de afdeling en het initiatief nemen om hierop direct actie te ondernemen.Bewaken van de professionele uitstraling van de afdeling. Daartoe o.m. het toezien op de naleving van het huishoudelijk reglement, kledingreglement en uiterlijke verzorging van het team.Mede verantwoordelijk voor de netheid op de afdeling, zowel voor als achter de schermen, binnen en buiten het hotel.Participeren in de ochtend meeting en in de regelmatig gehouden Front Office meeting.Zorg dragen voor de veiligheidsvoorschriften vanuit het hotel en InterContinental Hotels Group.
Functie-eisen
Functie-eisen
Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie is een vereiste.Goede Nederlandse en Engelse spreekvaardigheid, en bij voorkeur nog een derde taal;Bedreven in de gebruikelijke Microsoftsoftware, en ervaring in een PMS-systeem (bij voorkeur Amadeus/Brilliant, Itesso);Jij beschikt over eigen vervoer en/of je kunt ons hotel 24/7 bereiken.
Wie zoeken wij?
Jij bent spontaan met een stralende glimlach;Jij hebt oog voor de gast en detail;Jij bent een aanpakker die in oplossingen denkt;Jij bent representatief;Jij bent hulpvaardig naar gasten en collega's.Wie zijn wij?
Holiday Inn Express Arnhem is een stijlvol hotel in het centrum van Arnhem en vijf minuten lopen van en naar het Centraal Station. Ook het award-winnende cultuurcentrum Rozet bevindt zich naast het hotel. Het hotel beschikt over 127 kamers.
Holiday Inn Express Arnhem maakt deel uit van het portfolio van The Vincent Hotel Group. Dit is een overkoepelende organisatie dat in totaal 11 hotels en een Support Office bezit.
Wat bieden wij? Een jonge en dynamische werkomgeving in een creatieve en groene stad met een verassende mix aan winkels, horeca en leuke evenementen!;Doorgroeimogelijkheden;Marktconform salaris;De mogelijkheid om te werken met twee hoog aangeschreven internationale brand met meer dan 5000 hotels wereldwijd.Ruimte voor eigen initiatief;Employee rate binnen IHG;Korting op zorgverzekering;We houden van het vieren van teamwork en succes dus reken in ieder geval op diverse evenementen zoals een kerstfeest, aandacht voor individuele en andere bijzonderheden;Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training.
Wil je deel uitmaken van een fris en dynamisch team en lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een organisatie met volop toekomstperspectief? Stuur dan je motivatie en cv naar ons via de sollicitatieknop!